Adatkezelési nyilatkozat
Az adatkezelési irányelvek kialakításakor figyelembe vettük a vonatkozó hatályos jogszabályokat, illetve a webshop-szolgáltató adatkezelési irányelveit.
1. Nyilvántartott adatok köre
ÁSZF letöltés A részletes információkat az ÁSZF tartalmazza
2. adatkezeléssel foglalkozók köre
ÁSZF letöltés A részletes információkat az ÁSZF tartalmazza
3. Adatkezelés technikai háttere
ÁSZF letöltés A részletes információkat az ÁSZF tartalmazza
4. Adatkezelési nyilatkozat, adatkezelési irányelvek
Az adatok tárolását és kezelését egyrészről a StartÜzlet, mint webshop-szolgáltató másrészről a Pampress Kft. mint kereskedőcég végzi.
Az Ügyfél jelen általános felhasználási és szerződési feltételek dokumentumot és adatkezelési nyilatkozatot a pampressnatural.hu oldalon történő regisztrációval elfogadja és hozzájárul adatainak kezeléséhez és tárolásához a Pampress Kft, adatai tárolásához a StartÜzlet webshop szolgáltató által.
A StartÜzlet webshop-szolgáltató adatkezelési irányelvei vonatkozásában a szolgáltató szerződési feltételei az irányadóak, amely a szolgáltató oldalán tekinthető meg. Http://startuzlet.hu.
Az adatok megadása önkéntesen történik.
A Pampress Kft. mint adatkezelő mindent megtesz a törvényben foglaltak betartása és az adatok biztonsága érdekében.
A fenn (1. pont) megnevezett adatok kezelése a szolgáltatás biztosításához, számla kiállításhoz, szállításhoz, továbbá a szükséges tájékoztató információk eljuttatásához szükségesek.
A Pampress Kft. a megadott adatokat bizalmasan kezeli, nem adja ki harmadik fél számára, azonban kivételt képez a futárszolgálat a kiszállítási adatok tekintetében, valamint az esetlegesen előforduló olyan jogi esetek, amikor a Pampress Kft-nek kötelessége a hatóságoknak átadni a kért információkat megfelelő dokumentumok és igazolások birtokában.
A kezelt adatok tárolását a Pampress Kft. a hatályos jogszabályok alapján, a számlázásra vonatkozó előírt tárolási ideig végzi, illetve az ügyfél törlési kérelméig (amennyiben nem ütközik jogszabályba). Az ügyfél e-mailben kérheti törlését az adatbázisból, melyet maximálisan 5 munkanapon belül visszaigazolunk.
Jelen dokumentum elektronikus formában kerül elfogadásra és megkötésre, a Szolgáltató nem iktatja, postai úton nem küld nyomtatott példányt az Ügyfél részére.
5. Hírlevelek, tájékoztató e-mailek
Regisztráció alkalmával ügyfeleink hozzájárulnak, hogy alkalmanként tájékoztató információkat kapjanak. Ezen levelek csoportja a zavartalan működést segítik. Például az új ügyfeleinknek egy első üdvözlő üzenetet küldünk, melyben olykor a szolgáltatáshoz fontos információkat is közlünk (például felhasználói név és jelszó megerősítése, vagy szállítás megrendelés visszajelzésére szolgálnak).
A levelek másik csoportja a Hírlevél. Ügyfeleink számára bizonyos időközönként tájékoztató célú körleveleket küldünk. (Pl. új szolgáltatásainkról, speciális ajánlatainkról, szolgáltatás szüneteltetésről stb.) Amennyiben ügyfeleink nem kívánnak ilyen jellegű promóciós leveleket a továbbiakban fogadni, lemondhatják e-mailben, vagy a hírlevél alján található linkre kattintva leiratkozhatnak.